venres, 23 de xaneiro de 2015

Obradoiro Poesía

O venres 12 de decembro estivo connosco Francisco Castro impartindo un obradoiro de poesía cos alumnos de 6º de primaria.

As nosas poetisas e os nosos poetas crearon cousas tan fermosas como estas:

A terra, pelota que xira sen que nos decatemos.
Cando non estás, deixa de xirar.

Os libros son os transportes da túa imaxinación.


O encerado é como un mar verde cheo de letras máxicas.

A estrela que brilla pola noite apágase cando non estás.

As algas do mar son como un bosque afundido.

Es a luz que ilumina as miñas mañás máis escuras.

Teño un bosque xigante cheo do teu amor palpitante.

Cando te vexo voume ao ceo como unha cometa sen vento.
O teu sorriso é tan fresco coma a brisa.
Es a luz do meu corazón.
Es os meus ollos, es o meu corazón.
Ti me das a razón.
Es a canción de cada noite.
Es o meu corazón, o meu amor.
A vista é un sentimento que nos aloumiña o corazón.

Noraboa chicas e chicos seguide así, sodes fantásticos!

Ningún comentario:

Publicar un comentario